- 15 noiembrie 2016
- Posted by: anca460
- Category: Cadastru, Fără categorie, Servicii SSM, Stiri
Una dintre obligatiile legale ale angajatorului prevazute de catre Legea securitatii si sanatatii in munca nr.319/2006, este cercetarea accidentelor de munca cu incapacitate temporara de munca suferite de catre angajatii proprii.
In acest sens legea impune ca in comisia de cercetare a evenimentului, numita de catre angajator, una dintre persoane sa fie lucratorul desemnat, reprezentantul serviciului intern sau reprezentantul al serviciului extern, cu pregatire de nivel superior.
Angajatorul care nu dispune de personal competent sau nu are personal suficient pentru a asigura cercetarea, trebuie sa apeleze la servicii externe de prevenire si protectie.
In acest scop, venim in sprijinul dumneavostra si asiguram prin personal competent cercetarea evenimentelor, stabilim împrejurarile si cauzele care au condus la producerea accidentelor, reglementarile legale încalcate, raspunderile, precum si masurile care se impun pentru prevenirea unor evenimente similare.
Va asiguram ca documentele intocmite de catre specialistii nostri cu ocazia cercetarii accidentelor de munca ,vor indeplini toate conditile tehnice pentru a fi avizate de catre Inspectoratele teritoriale de munca.